Groep 7-8

Welkom op de pagina van groep 7-8. Deze pagina zullen we in de loop van het schooljaar vullen en actualiseren Bijvoorbeeld met informatie en verslagen van activiteiten en excursies.

Ric Hagenaars
Schaaktoernooi 2021

Vandaag is weer het jaarlijkse Grote Bolderik Schaaktoernooi gehouden. Onder de bezielende leiding van Joost zijn de beginners en gevorderden van groep 5, 6, 7 en 8 de strijd met elkaar aangegaan. Na veel partijen in de groepsfase, kwart finales, halve finales en finales zijn de volgende winnaars uit de bus gekomen. Met daarbij natuurlijk de opmerking dat iedereen het geweldig heeft gedaan!

1e prijs beginners: Thomas (groep 5)

2e prijs beginners: Tygo (Groep 5)

3e prijs beginners: Noor (Groep 5)

1e prijs gevorderden: Tom (groep 6)

2e prijs gevorderden Jorg (groep 8)

3e prijs gevorderden Maud (groep 8)

En een speciale vermelding voor Cayleigh (groep 7) die de sportiviteitsprijs heeft gewonnen!

Schaak

Gepubliceerd in 'Blog van Groep 8'

Ric Hagenaars
GESLAAGD!

Hoera, vandaag zijn alle leerlingen van groep 7 en 8 geslaagd voor het praktisch verkeersexamen. De diploma's zijn mee naar huis. We zijn trots op ze!

fiets

Gepubliceerd in 'Blog van Groep 8'